Bc. Kateřina Kalferstová

Master's thesis

Působení reklamní fotografie na recipienty

The Effectiveness of Advertising Photography on Recipients
Anotácia:
Diplomová práce se zaobírá otázkou reklamní fotografie a jejího působení na recipienty. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamních prostředků s důrazem na komunikační proces, dále definicí reklamní fotografie s vymezením její historie a druhové-ho či žánrového rozdělení a především definováním faktorů, které ovlivňují působení reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se diplomová …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of advertising photography and its impact on recipients. In the theoretical part, the thesis deals with the definition of advertising means with emphasis on the process of communication, furthermore, on the definition of advertising photography with stress on its history and its division into categories or genres, and mainly emphasis on the definition of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zverejniť od: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kalferstová, Kateřina. Působení reklamní fotografie na recipienty. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications