ÚLOHA SPOLEČNOSTI PRO HLUCHOSLEPÉ LORM V SOCIALIZACI OSOB SE ZÍSKANOU HLUCHOSLEPOTOU – Eva Plánková
Eva Plánková
Bakalářská práce
ÚLOHA SPOLEČNOSTI PRO HLUCHOSLEPÉ LORM V SOCIALIZACI OSOB SE ZÍSKANOU HLUCHOSLEPOTOU
THE TASK OF THE SOCIETY FOR THE DEAF - BLIND CALLED LORM IN THE SOCIALIZATION OF PEOPLE WITH ACQUIRED DEAF - BLINDNESS
Anotace:
Tato práce v teoret. části objasňuje pojmy zdravotní postižení, handicap, hluchoslepota, socializace, integrace a nastiňuje přehled vývoje péče o hluchoslepé jedince. Praktická část je věnována o.s.LORM, historii založení, struktuře organizace a především oblasti poskytovaných služeb, které významně napomáhají socializaci osob s hluchoslepotouAbstract:
This study has two parts. In theoretical part explaine terms health disability, handicap, deafblindnessm, socialization, integration and outline view of evolution of care of deafblindness individuals. Practical part adress oneself to organisation LORM, his history, structure and services, that have an important role in process of integration deafblindness people
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2007
- Vedoucí: Eva Souralová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2007 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Příměstský tábor jako prostředek k rozvoji sociální integrace dětí se zdravotním postižením
Barbora UHLÍKOVÁ -
Integrace žákyně s handicapem na střední škole
Zuzana Franková -
Možnosti inkluze/integrace dětí s handicapem ve volnočasovém vzdělávání v Bílovci
Janis ŠVAGERA -
Možnosti integrace žáků s handicapem na ZŠ z pohledu vychovatele
Jana Hrdličková -
Integrace dítěte s handicapem na ZŠ
Lenka Hahnová -
Integrace dětí s handicapem v běžné mateřské škole
Kateřina Čmelíková -
Integrace speciální třídy do výukového programu HV ZŠ pomocí experimentu.
Kateřina Růžičková -
Konstrukce zdrojů a bariér integrace osob s mentálním handicapem po odchodu z praktických škol
Monika Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva