Inkluze dítěte s vývojovou dysfázií na málotřídní škole – Bc. Věra PILNÁ, DiS.
Bc. Věra PILNÁ, DiS.
Diplomová práce
Inkluze dítěte s vývojovou dysfázií na málotřídní škole
Inclusive education of a child with developmental dysphasia in a small-classes school climate
Anotace:
Tématem diplomové práce je případová studie dítěte s vývojovou dysfázií, které se učí na málotřídní škole v České republice. V teoretické části se autorka zabývá vývojem řeči dítěte, narušeným vývojem řeči, vývojovou dysfázií, její etiologií, symptomatologií, diagnostikou a terapií vývojové dysfázie. Dalším tématem, kterému se autorka v teoretické části věnuje je inkluze a inkluzivní vyučování a tématům …víceAbstract:
The topic of the thesis is a case study of a child with developmental dysphasia, who is learning at a small school in the Czech Republic. In the theoretical part, the author deals with the development of a child's speech, impaired speech development, developmental dysphasia, its etiology, symptomatology, diagnosis and therapy of developmental dysphasia. Another topic that the author deals with in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PILNÁ, Věra. Inkluze dítěte s vývojovou dysfázií na málotřídní škole. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Stimulace pozornosti a aktivity při pohádkách v rámci skupinové terapie vývojové dysfázie u dětí předškolního věku
Lenka Kružíková -
Specifika logopedické terapie zaměřené na vývojovou dysfázii
Lubomír Kapaňa -
Logopedická terapie u dítěte s vývojovou dysfázií
Veronika Strouhalová -
Logopedická diagnostika a možnosti logopedické terapie u vývojové dysfázie
Klára Slabá -
Pohybová aktivita a psychická pohoda žáků Gymnázia Josefa Božka v Českém Těšíně během distanční a prezenční výuky
Denisa KUFOVÁ -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Vliv formativního hodnocení na psychickou pohodu žáků střední školy
Lucie Havlová -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
30. 6. 2021