Využití metod Competitive Intelligence pro společnost Intergraph s.r.o. – Kristina Kuznetsova
Kristina Kuznetsova
Master's thesis
Využití metod Competitive Intelligence pro společnost Intergraph s.r.o.
The use of Competitive Intelligence methods for company Intergraph
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metod Competitive Intelligence pro vybranou IT firmu. Hlavním cílem této práce je využití konkurenčního zpravodajství v rámci provedení analýzy firmy a charakteristika firemního konkurenčního prostředí. Dalším cílem je identifikovat vhodné informační zdroje pro získání informací o vnějším prostředí podniku a nástroje pro jejich monitorování. Teoretická část této …moreAbstract:
Thesis deals with the use of Competitive Intelligence methods for selected IT company. The main objective of this work is the use of competitive intelligence analysis within the company and the characteristics of the company's competitive environment. Another goal is to identify appropriate information sources to obtain information about the external business environment and tools for monitoring them …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49578
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Jiří Zumr
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Competitive Intelligence reporting ways of shaping Top Management’s strategic decision
Victoria Avon -
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizacích
Jonáš Navrátil -
Konkurence a koncentrovanost v českém bankovnictví s využitím Competitive Intelligence
Daniela Matyášová -
Využitie metód Competitive Intelligence pre vzdelávacie spoločnosti
Miroslav Böhmer -
Monitoring konkurence
Jan Šperga -
Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Roman Volf -
Monitoring médií jako zdroj informací pro průmyslové podniky
Roman Mitrenga -
Finanční analýza a ocenění podniku ve srovnání s vybranými podniky z odvětví
Filip Chen