Využití metod Competitive Intelligence pro společnost Intergraph s.r.o. – Kristina Kuznetsova
Kristina Kuznetsova
Diplomová práce
Využití metod Competitive Intelligence pro společnost Intergraph s.r.o.
The use of Competitive Intelligence methods for company Intergraph
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metod Competitive Intelligence pro vybranou IT firmu. Hlavním cílem této práce je využití konkurenčního zpravodajství v rámci provedení analýzy firmy a charakteristika firemního konkurenčního prostředí. Dalším cílem je identifikovat vhodné informační zdroje pro získání informací o vnějším prostředí podniku a nástroje pro jejich monitorování. Teoretická část této …víceAbstract:
Thesis deals with the use of Competitive Intelligence methods for selected IT company. The main objective of this work is the use of competitive intelligence analysis within the company and the characteristics of the company's competitive environment. Another goal is to identify appropriate information sources to obtain information about the external business environment and tools for monitoring them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49578
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Jiří Zumr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Competitive Intelligence reporting ways of shaping Top Management’s strategic decision
Victoria Avon -
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizacích
Jonáš Navrátil -
Konkurence a koncentrovanost v českém bankovnictví s využitím Competitive Intelligence
Daniela Matyášová -
Využitie metód Competitive Intelligence pre vzdelávacie spoločnosti
Miroslav Böhmer -
Monitoring konkurence
Jan Šperga -
Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Roman Volf -
Monitoring médií jako zdroj informací pro průmyslové podniky
Roman Mitrenga -
Finanční analýza a ocenění podniku ve srovnání s vybranými podniky z odvětví
Filip Chen