Interní komunikace v mezinárodní společnosti – Patrik Horák
Patrik Horák
Diplomová práce
Interní komunikace v mezinárodní společnosti
Internal communication in the international company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu interní komunikace v nejmenované mezinárodní společnosti, identifikace slabých stránek komunikačních médií s ohledem na interkulturní rozdíly a navržení nápravných opatření za účelem efektivnějšího toku informací napříč celé společnosti. Za tímto účelem je práce rozdělena do dvou metodických celků. Teoretická část je věnována vysvětlení …víceAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the current state of internal communication in an international company, identify weaknesses in communication channels with respect to intercultural differences and propose remedial actions to ensure the effective flow of information within the whole organization. For this purpose, the thesis is divided into two systematic parts. The theoretical part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Alois Surynek
- Oponent: Magdaléna Mikulová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70541
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Cultural Differences on Communication between Czechs and Americans
Klára Ficová -
Work and Money in Intercultural Comparison
Adéla Nevrlá -
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Assessment of communication processes in a selected company.
Nursultan Turganbaev -
Principy rozvoje mezinárodního hotelového řetězce na příkladu řetězce Marriott International
Anastasiia Dovgaleva -
Developing an International Manager
Lucie Vršovská