Bc. Lenka Samcová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybraného subjektu

Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingového a komunikačního mixu u zvolené firmy, kterou je VIVA FITNES. Celá práce se skládá ze dvou částí. V teoreticko-metodologické části je vysvětlen úvod do marketingu, základní marketingový mix tzv. „4P“, který se skládá z produktu, ceny, distribuce a komunikace a marketingový mix služeb „7P“, tj. základní marketingový mix rozšířen o lidi …více
Abstract:
The main aim of bachelor work is analysis elements of marketing and communication mix for the selected company which is VIVA FITNES. My bachelor work consists of two parts. The theoretical and methodological part gives the reader an introduction to marketing and it explains basic marketing mixes, such as “4 P’s” (which stand for product, price, place, and promotion) and “7 P’s” (which are the previous …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích