Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka – Bc. Lucie Skotnicová
Bc. Lucie Skotnicová
Bakalářská práce
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Distance teaching in primary schools from the perspective of German language teachers
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak uvažují učitelé německého jazyka na základních školách o distanční výuce s ohledem na výukové metody. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů jako je distanční vzdělávání, výukové metody a učitelovo pojetí výuky, opírající se při tom o odbornou literaturu. Empirická část využívá kvalitativní přístup. Sběr dat se uskutečnil formou polostrukturovaných …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out how German language teachers in primary schools think about distance teaching regarding teaching methods. The theoretical part is devoted to defining basic concepts such as distance education, teaching methods and teachers' conceptions of teaching, drawing on the professional literature. The empirical part uses a qualitative approach. Data collection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/psuy5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání / Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Hodnocení ve výuce německého jazyka
Petra Šebková -
Induktivní a deduktivní přístup při výuce gramatiky německého jazyka
Simona Tušicová -
Ideální učitel německého jazyka pohledem žáků 7. třídy ZŠ
Veronika Kašparová -
Audioorální období ve výuce německého jazyka
Tereza Křenková -
Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let
Michaela DRYJOVÁ -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
Pavlína Jabůrková