Bc. Veronika Janštová

Master's thesis

Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu

Metacognition in the Process of Solving Word Problems in Elementary School Pupils in the 'Start Together' Programme
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu. Účelem výzkumu bylo odhalit celkovou míru úspěšnosti řešení rutinních a nerutinních slovních úloh v matematice a úroveň off-line metakognice u těchto žáků. Dalším záměrem bylo zjistit, zda existuje souvislost mezi mírou úspěšnosti řešení slovních úloh v matematice a úrovní off-line metakognice …viac
Abstract:
The thesis deals with the issue of metacognition in the process of solving word problems among primary school students in the Start Together programme. The aim of the research was to uncover the overall success rate in solving routine and non-routine word problems in mathematics, as well as the level of off-line metacognition among these students. Another objective was to determine whether there is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janštová, Veronika. Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe