Rozvoj obchodního týmu ve společnosti Schools United s.r.o. – Radim Nigrin
Radim Nigrin
Master's thesis
Rozvoj obchodního týmu ve společnosti Schools United s.r.o.
Development of a sales team in Schools United s.r.o.
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou podobu obchodního týmu ve společnosti Schools United s.r.o. a na základě výsledků této analýzy navrhnout doporučení pro rozvoj obchodního týmu podle aktuálních trendů ze světa obchodu v B2B sektoru. Teoretická část popisuje modely zaměřené na přijímací pohovor, onboarding proces a onboarding plán, automatizaci procesů, knowledge management, znalostní …viacAbstract:
The goal of this master’s thesis is to analyze the current state of a sales team of the company Schools United s.r.o. and then based on the results of the analysis come up with a propositions of how to develop the sales team. The theoretical part describes several models that are focused on job interveiw, onboarding process, onboarding plan, knowledge management, knowledge base, training, performance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedúci: Michal Andera
- Oponent: Jakub Hon
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77538
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský -
Nastavení obchodního procesu vzdělávací firmy
David Škvára -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Popis obchodního B2B procesu a jeho ověření ve vybrané technologické firmě
Martin Mlčoch -
B2B prodej - vývoj role obchodního zástupce
Zdeněk ŠTĚDRONSKÝ -
Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu
Gabriela Chvojková -
Sales na trhu B2B a jeho řízení z pohledu vedoucích pracovníků
Monika Moudrá -
Leveraging BI as support to Sales Team in GoodData
Mario Andres Botero Silva