Marketingový plán pro vybraný podnik – Bc. Nikola Šťastná
Bc. Nikola Šťastná
Diplomová práce
Marketingový plán pro vybraný podnik
Marketing plan for the selected business
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro vybraný podnik. V rámci práce bude zkoumán současný stav vybraného podniku, identifikace příležitostí a hrozeb v jeho okolí, čímž bude navrhovat konkrétní strategie pro dosažení vytyčených cílů. Výstupem tak bude marketingový plán, který má za hlavní cíl vybudovat větší povědomí o podniku. Dílčími cíli je poté zvyšování tržeb napříč …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the creation of a marketing plan for the chosen business. The work will examine the current state of the selected business, identifying opportunities and threats around it, thereby proposing concrete strategies for achieving the objectives set. The outcome will be a marketing plan that aims to build greater awareness of the business. Sub-objectives are then to increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Business plan of microbrewery foundation in the Czech Republic
Aneta Fabiánová -
Podnikatelský záměr a plán pro minipivovar v Táboře
Jakub Jeníček -
Podnikatelský plán restauračního minipivovaru v západních Čechách
Ondřej Kurák -
Podnikatelský plán na založení minipivovaru
Kateřina Žižková -
Podnikatelský plán na založení minipivovaru.
Tomáš Vrána -
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Vít Bílek