Jan Záruba

Bakalářská práce

Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy

Marketing Plan to increase the competitiveness of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce vyhodnocuje prostřednictvím metody PEST a Porterova modelu pěti sil makro a mikro prostředí trhu s alkoholickými nápoji, na který vstoupil e-shop 4drink.cz. Na základě výsledků provedených analýz a porovnání s hlavními konkurenty je vytvořen návrh marketingového plánu. Součástí bakalářské práce ja marketingový výzkum, který slouží k ověření správnosti navrhovaných opatření.
Abstract:
The bachelor's thesis evaluates the macro and micro environment of the alcoholic beverage market, which the e-shop 4drink.cz entered, using the PEST method and Porter's model of the five forces. Based on the results of the analysis and comparisons with the main competitors, a draft marketing plan has been created. Marketing research forms a part of the bachelor's thesis and serves to verify the success …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku