Nikola KŮROVÁ

Bakalářská práce

Analýza komunikačních dovedností žáků druhého stupně ZŠ se zaměřením na projev připravený a nepřipravený

An analysis of middle school students' communication skills with a focus on their prepared and unprepared speech
Anotace:
ANOTACE Předmětem mé bakalářské práce je analýza komunikačních dovedností žáků druhého stupně základní školy se zaměřením na projev připravený a nepřipravený. V teoretické části se věnuji komunikaci, počínaje jejím vývojem, diferenciací ad. Dále se v práci věnuji vývoji komunikačních dovedností, který souvisí s výzkumem bakalářské práce. Také je charakterizován mluvený projev. Praktická část je věnována …více
Abstract:
ANNOTATION The subject of my bachelor's thesis is the analysis of communication skills of upper primary school students, with a focus on prepared and unprepared speech. The theoretical part addresses communication, starting with its development, differentiation, and related aspects. Furthermore, the thesis explores the development of communication skills, which is connected to the research of the bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lucie Zušťáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŮROVÁ, Nikola. Analýza komunikačních dovedností žáků druhého stupně ZŠ se zaměřením na projev připravený a nepřipravený. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura pro vzdělávání / Český jazyk a literatura pro vzdělávání - Společenské vědy pro vzdělávání