BcA. Pavel LIŠKA
Diplomová práce
Pravidla zapomenuté války
Video instalation
Anotace:
Mé dílo je má filozofický základ v myšlence lidského neuvědomnění si vážných sociálních dopadů, jako důsledků lidské pohodlnosti a laxnosti k okolí. Díky hrám jsme zvyklí získávat neustále nějaké benefity a díky checkpointům máme pocit možnosti úpravy osudu. Realita taková ovšem není, což nám čím dál méně dochází. Svět přirovnávám k velké open worldové hře, ve které je plno hráčů, kteří hrají podle …víceAbstract:
My work is based on a philosophical thought of people's unawareness of serious social impacts as the results of people's laziness and laxity. Thanks to the games, we are always used to obtain some benefits and thanks to the checkpoints we feel like we are having the possibility to adjust our fate. However, the reality is often different, which we are less and less aware of. I like to compare the world …víceKlíčová slova
Video instalace popup alternativní animace interaktivní mechanika hry programování válka agent
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Morávek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKA, Pavel. Pravidla zapomenuté války. Plzeň, 2019. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Intermediální tvorba, specializace Animovaná a interaktivní tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Stavitel: prototyp hry pro výuku blokového programování
Eva Škopová -
Inteligentní reaktivní agent pro hru Ms.Pacman
Barbora Bložoňová -
Autonomní agenti v prostředí hry pro mnoho hráčů
František Kobzík -
Aplikácia inteligentných agentov do manažérskej simulačnej hry
Daniel Khandl