Adéla Nováková

Bakalářská práce

Analýza spotřebitelského chování na trhu s hodinkami

Consumer Behaviour Analysis in the Watch Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývala analýzou spotřebitelského chování na trhu s hodinkami. Cílem práce bylo zjistit, zda jsou mezi spotřebiteli oblíbenější klasické hodinky, které ukazují pouze čas, nebo hodinky chytré, které dokáží měřit sportovní aktivity či spánek. Sběr dat proběhl pomocí metodiky CAWI, která probíhala na internetu prostřednictvím dotazníkového šetření, ke kterému byly využity Formuláře …více
Abstract:
This bachelor thesis dealt with the analysis of consumer behavior on the watch market. The aim of the thesis was to find out whether classic watches that only show time or smart watches that can measure sports activities or sleep are more popular among consumers. Data collection was carried out using the CAWI methodology, which was took place on the internet through a questionnaire survey using Google …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Lenka Švajdová
  • Oponent: Šárka Zapletalová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod