Ing. Eva Kudrnová

Diplomová práce

Marketingový plán na zvýšení objemu zisku

Marketing plan for profit volume increase
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán na zvýšení objemu zisku“ je analýza produktu – mikrochladiče - akciové společnosti Chladicí věže Praha spolu s návrhy a doporučeními pro zvýšení objemu zisku. V první části diplomové je popsán proces plánování, dále pak popis jednotlivých analytických nástrojů a marketingového plánu. Druhá část je již zaměřena na firmu Chladicí věže Praha, konkrétně na její …více
Abstract:
The subject of the Graduation Theses "Marketing Plan for Profit Volume Increase" is an analysis of the Microcooler - a product of Chladicí věže Praha - Cooling Towers Prague Company, together with suggestions and recommendations for profit volume increase. In the first part of the Graduation Theses has been described the process of planning and then the description of each analytical appliance and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní