Teaching Reading of Texts for Intermediate Level English Students – Tomáš Pelikán
Tomáš Pelikán
Bakalářská práce
Teaching Reading of Texts for Intermediate Level English Students
Teaching Reading of Texts for Intermediate Level English Students
Abstract:
This thesis concerns teaching reading of English authentic and non-authentic texts for Intermediate level English students. It starts with theoretical part, which deals with factors of the process of teaching reading like reading comprehension, reading techniques in a foreign language or selecting texts suitable for teaching reading and differences between the authentic and non-authentic texts. The …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou čtení anglických autentických a neautentických textů pro žáky angličtiny úrovně intermediate. Práce začíná teoretickou částí, která se zabývá faktory procesu výuky čtení jako čtení s porozuměním, techniky čtení v cizím jazyce nebo výběrem vhodných textů k výuce čtení a dále rozdíly mezi autentickými a neautentickými texty. Teoretická část je uzavřena kapitolou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Klára Kostková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pelikán, Tomáš. Teaching Reading of Texts for Intermediate Level English Students. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
The Modification of an Authentic English Text for Non-native Students of English
Tomáš Kánský -
Motivace žáků 1. a 2. stupně ZŠ při hodinách českého jazyka na vybrané škole
Štěpánka Šmerdová -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ ve výuce ruského jazyka z pohledu učitele
Lucie Kleinová -
Učitel českého jazyka jako mluvní vzor: jeho motivace k využití nespisovných jazykových prostředků při výuce mateřštiny na druhém stupni základní školy
Kateřina KLÍMOVÁ -
Motivace studentů SŠ v předmětu český jazyk
Vilma JANDOVÁ -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová -
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek