Estetická funkce outdoorové reklamy – Bc. Kamil KÝR
Bc. Kamil KÝR
Diplomová práce
Estetická funkce outdoorové reklamy
Aestetic Function of Outdoor Advertisement
Anotace:
V současné postmoderní společnosti trpící přemírou lákavých informací se zdá schopnost zaujmout příjemce jako jedna z klíčových. Do marketingových komunikací výrazně zasahuje estetická funkce, která tuto schopnost obstarává. Nejinak je tomu i u outdoorové reklamy, specifického média komunikačního mixu. Tato práce zkoumá a popisuje, jakým způsobem se projevuje estetická funkce v outdoorové reklamě, …víceAbstract:
At present, postmodern society suffering from an excess of tempting information it appears to take the ability of the recipient as one of the key elements. The marketing communications are significantly affected by aesthetic function which caters to this ability. So it exists even within outdoor advertising, a very specific kind of communication mix. This thesis examines and describes how the aesthetic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
22378
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KÝR, Kamil. Estetická funkce outdoorové reklamy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Nicole Žďárská -
Orchestration of hardware devices for outdoor games
Tomáš Rohlínek -
Using Outdoor Environment in English Language Teaching
Kateřina Janáková -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
Systematické review studií zabývajících se fenoménem flow v Outdoor Education
Rostislav DRÁBEK -
Koncepční vymezení obsahu postgraduální přípravy pro pozici APA outdoor specialista
Ivana WENGRYNOVÁ -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
Mechanism of corrosion protection of steel by duplex coatings during long-term outdoor exposure
Mehrdad Zia Hoseinpoor