Marketingová komunikace a veřejné mínění – Ing. Zuzana Matějková
Ing. Zuzana Matějková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a veřejné mínění
The marketing communication and public opinion
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je Marketingová komunikace a veřejné mínění. Jedná se o jev ekonomický a sociologický, které se navzájem ovlivňují. Odborníci pracující s marketingovou komunikací často vychází především z průzkumů veřejného mínění, aby správně a efektivně zacílili působení svých reklamní kampaní. V této práci se budu zabývat povědomím české veřejnosti o vybrané módní značce a reklamou, která …víceAbstract:
The topics of my Bachelor´s work are marketing communication and public opinion. Two interesting phenomena influence this study – economic and socilogical. The experts mainly used surveys of public opinion as the basis of their marketing communication, to ensure their advertising campaigns are effectively targeted. In my work I will examine how the perceptions of the Czech public about fashion are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dzq9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Vliv průzkumů veřejného mínění na volební účast
Vojtěch Půček -
Odraz vývoje české ekonomiky v průzkumech veřejného mínění
Hana Veselá -
Průzkum veřejného mínění o budování hlubinného úložiště v lokalitě Jistebnice
Alena KLOTZOVÁ -
Průzkum veřejného mínění na způsob obhospodařování ŠLP Masarykův les Křtiny
Jakub Pokorný -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace
Tereza Kubcová -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace
Luboš Cidlinský -
Průzkumy veřejného mínění vs. volební modely sázkových kanceláří: Porovnání přesnosti
Radek Zubatý