Marketingová komunikace a veřejné mínění – Ing. Zuzana Matějková
Ing. Zuzana Matějková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a veřejné mínění
The marketing communication and public opinion
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je Marketingová komunikace a veřejné mínění. Jedná se o jev ekonomický a sociologický, které se navzájem ovlivňují. Odborníci pracující s marketingovou komunikací často vychází především z průzkumů veřejného mínění, aby správně a efektivně zacílili působení svých reklamní kampaní. V této práci se budu zabývat povědomím české veřejnosti o vybrané módní značce a reklamou, která …moreAbstract:
The topics of my Bachelor´s work are marketing communication and public opinion. Two interesting phenomena influence this study – economic and socilogical. The experts mainly used surveys of public opinion as the basis of their marketing communication, to ensure their advertising campaigns are effectively targeted. In my work I will examine how the perceptions of the Czech public about fashion are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dzq9k/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2011
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Vliv průzkumů veřejného mínění na volební účast
Vojtěch Půček -
Odraz vývoje české ekonomiky v průzkumech veřejného mínění
Hana Veselá -
Průzkum veřejného mínění o budování hlubinného úložiště v lokalitě Jistebnice
Alena KLOTZOVÁ -
Průzkum veřejného mínění na způsob obhospodařování ŠLP Masarykův les Křtiny
Jakub Pokorný -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace
Tereza Kubcová -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace
Luboš Cidlinský -
Průzkumy veřejného mínění vs. volební modely sázkových kanceláří: Porovnání přesnosti
Radek Zubatý