Integrace informačních a komunikačních technologií jako součást edukace dětí v přípravných třídách základních škol. – Bc. Eva Diepoldová
Bc. Eva Diepoldová
Diplomová práce
Integrace informačních a komunikačních technologií jako součást edukace dětí v přípravných třídách základních škol.
Integration of Information and Communication Technologies as a feature of education of children in pre-primary classes.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zapojení interaktivních a komunikačních technologií, především interaktivní tabule, jako adekvátní formy edukačního procesu dětí předškolního věku.Je zpracována na základě vlastních zkušeností učitelky přípravné třídyzákladní školy. Smyslem této práce je přiblížení možností nenásilného využitíkomunikačních technologií v přípravných třídách základních škol jako vhodného …víceAbstract:
This diploma work is intent on connection of integrative and communicative technologies,mainly the interactive board as an excellent form of educational process of preschool children. This work is on the base of personal experience of the prep school teacher of elementary school. The main meaning of that work is a possibility of pacific utilizing of communicative technologies in the prep classes of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nkkc1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIEPOLDOVÁ, Eva. \textit{Integrace informačních a komunikačních technologií jako součást edukace dětí v přípravných třídách základních škol.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/1pcd0o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující prvky v matematice se zaměřením na děti se specifickými poruchami učení.
Tereza Stejskalová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Metody nápravy dětí se specifickými poruchami učení. U žáků na 1. stupni základní školy
Lada Prokopová -
Matky dětí se SPU / Matky dětí se specifickými poruchami učení
Silvie SPURNÁ -
Práce s individuálními vzdělávacími plány u dětí se specifickými poruchami učení na ZŠ
Dominika Müllerová -
Interaktivní divadlo jako prostředek ke komplexnímu zmapování problému agresivity mládeže se specifickými vzdělávacími potřebami
Luděk Žákovský -
Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy
Lenka Gajzlerová -
Využití interaktivní tabule ve vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Lenka KAZDOVÁ