Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice – Bc. Dana Komosná
Bc. Dana Komosná
Diplomová práce
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Vodafone advertising campaign development as a case study of presentation and promotion of the market for mobile communications in the Czech Republic
Anotace:
Magisterská diplomová práce s názvem Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice si klade za cíl vymezit prostředí, do kterého společnost na počátku devadesátých let vstupovala, její ukotvení na trhu a způsoby propagace od vstupu společnosti Vodafone na trh v České republice až do současnosti. Práce se zaměřuje …víceAbstract:
The diploma thesis The development of Vodafone advertising campaign as a case study of the promotion and presentation of the mobile communications market in the Czech Republic aims to define the environment in which the company in the early nineties entered her anchor on the market and ways of promoting the entry of Vodafone on the market in the Czech Republic until now. The work focuses on defining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zpwsc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMOSNÁ, Dana. \textit{Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/1pel33/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál a možnosti dalšího rozvoje dark tourismu na Ukrajině na příkladu Černobylu
Daria Kolosova -
Kulturní potenciál lokality jako faktor lokálního rozvoje (odkaz Antonína Dvořáka v obci Nelahozeves)
Michaela Bernášková -
Strategie rozvoje firmy
Tereza Konšelová -
Zhodnocení turistického potenciálu a návrh dalšího rozvoje města Hradec Králové
Lukáš Chládek -
Zhodnocení turistického potenciálu a návrh dalšího rozvoje města Hradec Králové
Lukáš Chládek -
Mobilní sběr dat indexu spotřebitelských cen (inflace) a potenciál jeho dalšího rozvoje.
Marcel Adamec -
Management a controlling malého podniku ve stádiu rozvoje
Tomáš Dvořák -
Faktory rozvoje venkovské turistiky v regionu Toulava
Iva Werbynská