Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice – Bc. Dana Komosná
Bc. Dana Komosná
Master's thesis
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Vodafone advertising campaign development as a case study of presentation and promotion of the market for mobile communications in the Czech Republic
Abstract:
Magisterská diplomová práce s názvem Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice si klade za cíl vymezit prostředí, do kterého společnost na počátku devadesátých let vstupovala, její ukotvení na trhu a způsoby propagace od vstupu společnosti Vodafone na trh v České republice až do současnosti. Práce se zaměřuje …moreAbstract:
The diploma thesis The development of Vodafone advertising campaign as a case study of the promotion and presentation of the mobile communications market in the Czech Republic aims to define the environment in which the company in the early nineties entered her anchor on the market and ways of promoting the entry of Vodafone on the market in the Czech Republic until now. The work focuses on defining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zpwsc/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMOSNÁ, Dana. \textit{Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2017. Available from: https://theses.cz/id/1pel33/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Potenciál a možnosti dalšího rozvoje dark tourismu na Ukrajině na příkladu Černobylu
Daria Kolosova -
Kulturní potenciál lokality jako faktor lokálního rozvoje (odkaz Antonína Dvořáka v obci Nelahozeves)
Michaela Bernášková -
Strategie rozvoje firmy
Tereza Konšelová -
Zhodnocení turistického potenciálu a návrh dalšího rozvoje města Hradec Králové
Lukáš Chládek -
Zhodnocení turistického potenciálu a návrh dalšího rozvoje města Hradec Králové
Lukáš Chládek -
Mobilní sběr dat indexu spotřebitelských cen (inflace) a potenciál jeho dalšího rozvoje.
Marcel Adamec -
Management a controlling malého podniku ve stádiu rozvoje
Tomáš Dvořák -
Faktory rozvoje venkovské turistiky v regionu Toulava
Iva Werbynská