Bc. Dana Komosná

Master's thesis

Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice

Vodafone advertising campaign development as a case study of presentation and promotion of the market for mobile communications in the Czech Republic
Abstract:
Magisterská diplomová práce s názvem Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice si klade za cíl vymezit prostředí, do kterého společnost na počátku devadesátých let vstupovala, její ukotvení na trhu a způsoby propagace od vstupu společnosti Vodafone na trh v České republice až do současnosti. Práce se zaměřuje …more
Abstract:
The diploma thesis The development of Vodafone advertising campaign as a case study of the promotion and presentation of the mobile communications market in the Czech Republic aims to define the environment in which the company in the early nineties entered her anchor on the market and ways of promoting the entry of Vodafone on the market in the Czech Republic until now. The work focuses on defining …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta