Akumulace subkulturního kapitálu jako marketingový prostředek autoreprodukce sociálních skupin – Bc. Vít Havlíček
Bc. Vít Havlíček
Master's thesis
Akumulace subkulturního kapitálu jako marketingový prostředek autoreprodukce sociálních skupin
Accumulation of Subcultural Capital as a Marketing Tool for Autoreproduction of Social Groups
Anotácia:
Práce pojednává o akumulaci subkulturního kapitálu, konkrétně pak subkultury skinheads. Hlavním zájmem této práce je stanovit základní atributy skinheadské subkultury a zjistit, čím je přitažlivá pro nové příchozí. Teoretická část se zabývá problematikou subkultur, subkulturním kapitálem jako takovým, skinheads, ale také problematikou krajních politických ideologií, které jsou s touto subkulturou taktéž …viacAbstract:
This work is about the accumulation of subcultural capital, specifically in the skinhead subculture. The main interest of this work is to establish the basic attributes of the skinhead subculture and find out what is attractive to newcomers. The first part describes problems of subcultures, subcultural capital, skinheads, but also problems of extreme political ideologies, which are also connected to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u7n0i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
- Vedúci: Mgr. Jan Charvát, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication