Ing. Karel Chromý

Bakalářská práce

Tvorba marketingového mixu ve firmě Walmark

Creation of marketing mix in Walmark
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Tvorba marketingového mixu ve firmě Walmark se zaměřením na značku Proenzi“ je analýza současného marketingového mixu této firmy. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Analytická část hodnotí stávající marketingový mix podniku se zaměřením na značku kloubní výživy Proenzi. V závěru je hodnocení stávajícího …více
Abstract:
The theme of the bachelor´s thesis „Creation of a marketing mix in Walmark company targeted at the Proenzi brand“ is an analysis of the current marketing mix of this company. The theoretical part deals with particular concepts of the marketing mix and describes its individual elements.The analytical part is focused on the assessment of the present marketing mix of the company concentrating on the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Libor Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting