Tvorba marketingového mixu ve firmě Walmark – Ing. Karel Chromý
Ing. Karel Chromý
Bakalářská práce
Tvorba marketingového mixu ve firmě Walmark
Creation of marketing mix in Walmark
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Tvorba marketingového mixu ve firmě Walmark se zaměřením na značku Proenzi“ je analýza současného marketingového mixu této firmy. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Analytická část hodnotí stávající marketingový mix podniku se zaměřením na značku kloubní výživy Proenzi. V závěru je hodnocení stávajícího …víceAbstract:
The theme of the bachelor´s thesis „Creation of a marketing mix in Walmark company targeted at the Proenzi brand“ is an analysis of the current marketing mix of this company. The theoretical part deals with particular concepts of the marketing mix and describes its individual elements.The analytical part is focused on the assessment of the present marketing mix of the company concentrating on the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/j8j1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Libor Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva