Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků – Bc. Matěj Rašovský
Bc. Matěj Rašovský
Diplomová práce
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
The influence of packing and label on consumer behavior in beer and malt products
Anotace:
RAŠOVSKÝ, M. Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků. 2016. 131 s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D.Diplomová práce se zabývá súptřebitelským chováním s důrazem na vliv obalů a etiket mladých respondentů ve věku 20-35 let při výběru piva a sladových výrobků. Je využito technik …víceAbstract:
RAŠOVSKÝ, M. The influence of packing and label on consumer behavior in beerand malt products. 2016. 131 s. Master thesis. Brno: Mendel University, Faculty ofBusiness and Economics. Thesis supervisor Ing. Martin Souček, Ph.D. The master thesis deals with consumer behavior with emphasis on influence of packing and labels on young respondents between the ages of 20-35 when it comes to selecting beers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Greenwashing a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Y a Z v oděvním průmyslu
Michaela Zedníčková -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování generace Z na českém pivním trhu: Analýza faktorů ovlivňujících výběr piva v obchodním a restauračním prostředí
Kateřina Šíblová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Spotřebitelské chování ve venkovském maloobchodě COOP Hořovice
Jessica Hrušková -
Věrnostní programy a jejich vliv na spotřebitelské chování
Aneta Procházková -
Spotřebitelské chování a problematika recyklace PET lahví
Martina Hertlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1ppmwa 1ppmwa/3
23. 5. 2016