Využití Mystery Shoppingu v podnikové praxi – Daniela KYSELOVÁ
Daniela KYSELOVÁ
Bakalářská práce
Využití Mystery Shoppingu v podnikové praxi
Application of the Mystery Shopping in company practise
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na realizaci marketingové výzkumu prostřednictvím metody Mystery Shopping. Tato metoda se využívá k získání informací o poskytovaných službách a celkovém průběhu nákupního procesu. Práce je rozdělena do několika částí. V teoretické části jsou shrnuty pojmy týkající se marketingového mixu, marketingového výzkumu a Mystery Shoppingu. Na úvod praktické části je …víceAbstract:
Submitted bachelor thesis focuses on the implementation of marketing research using the method Mystery Shopping. This method is used to obtain information about provided services and the overall course of the purchasing process. The thesis is divided into several parts. In the theoretical part are summarized concepts related to the marketing mix, marketing research, and Mystery Shopping. At the beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYSELOVÁ, Daniela. Využití Mystery Shoppingu v podnikové praxi. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář