Analýza konkurenčního prostředíRUSAVA SKI, s.r.o. – Zuzana Pazourková, DiS.
Zuzana Pazourková, DiS.
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředíRUSAVA SKI, s.r.o.
The Analysis of Competitive Enviroment for RUSAVA SKI, s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat analýzou konkurenčního prostředí firmy RUSAVA SKI, s.r.o., která provozuje lyžařský vlek. Práce bude rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V praktické části se budu zabývat samotnou analýzou konkurenčního prostředí a také jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými konkurenty. V práci bude použita analýza SWOT, PEST a Porterův 5- ti faktorový model. Na závěr …víceAbstract:
This Bachelor thesis will be deal with the analysis of competitive enviroment of RUSAVA SKI, s.r.o., which owns ski tow. This work will be dividend in two parts theoretical and practical. In practical part, I am going to deal with the analysis of competitive enviroment and with particular differences between competitors. In this work, will be used SWOT analysis, PEST analysis and Porter's competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pazourková, Zuzana. Analýza konkurenčního prostředíRUSAVA SKI, s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Finanční analýza v budování konkurenční výhody podniku
Jana Trusinová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld