Možnosti kreativního využití nositelných technologií se zaměřením na umění nových médií a oděvní design – Bc. Petra Fárková
Bc. Petra Fárková
Bachelor's thesis
Možnosti kreativního využití nositelných technologií se zaměřením na umění nových médií a oděvní design
Creative Applications of Wearable Technologies with Focus on New Media Art and Fashion Design
Anotácia:
Cílem předkládané diplomové práce je představit nositelné technologie (wearable technologies) v kontextu kreativní produkce se zaměřením na oblast umění a oděvního designu. Soustředíme se na zformulování definice klíčového pojmu textu, nositelné technologie, z hlediska historického vývoje a jeho uplatnění v aktuálním diskurzu a praxi digitálních a síťových technologií. Teoreticky a historicky zaměřená …viacAbstract:
The aim of this thesis is to introduce wearable technology in the context of creative production, focusing on the arts and fashion design. We focus on formulating the definition of a key concept of the text, wearable technology, in terms of historical development and its application in the current discourse and practice of digital and network technologies. Theoretically and historically oriented introductory …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwhsa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedúci: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Ivičič
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FÁRKOVÁ, Petra. \textit{Možnosti kreativního využití nositelných technologií se zaměřením na umění nových médií a oděvní design}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1q2u46/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Nositelné technologie a inteligentní textilie v kontextu Enter 5: dramaturgická analýza
Kristýna Supíková -
Technologie augmentované reality se zaměřením na sportovní využití
Anna Dohnálková -
Nositelná technologie jako užité umění
Lucie Veselá -
Nositelné technologie, spotřební praktiky a management každodenního života
Jakub Mezník -
Nositelná technologie jako užité umění
Lucie Veselá -
Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie
Klára KONÍČKOVÁ