Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích – Ing. Petr Indra
Ing. Petr Indra
Diplomová práce
Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích
The comparison of the adverising efficiency in different types of media
Anotace:
Diplomová práce na téma „Porovnání účinnosti reklamy v různých médiích“ se zaměřuje na vhodnou volbu média, jako nositele reklamy. Média si za posledních dvacet let prošla velkými změnami, stala se součástí průmyslového odvětví a udávají současný směr reklamy. Reklama a média jsou v úzkém vztahu a právě proto jestli má být reklamní kampaň úspěšná a hlavně účinná musí být stavěna na kvalitním mediálním …víceAbstract:
The diploma work on the topic “The comparison of the advertising efficiency in different types of media” is focused on a suitable choice of media as a bearer of advertising. Media in the last twenty years have come through big changes, have become a part of industry branch and have indicated a direction of a contemporary advertising. Advertising and media are in a strong relationship and if the advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vuyxu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Hana Šutová -
Nástroje pro anonymizaci komunikace v Internetu a jejich účinnost
Tomáš ČERNÍK -
Sdílení obsahů mezi klasickými mediatypy (tisk, rozhlas, TV) a síťovými (novými) médii
Daniel Severa