Ing. Petr Indra

Diplomová práce

Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích

The comparison of the adverising efficiency in different types of media
Anotace:
Diplomová práce na téma „Porovnání účinnosti reklamy v různých médiích“ se zaměřuje na vhodnou volbu média, jako nositele reklamy. Média si za posledních dvacet let prošla velkými změnami, stala se součástí průmyslového odvětví a udávají současný směr reklamy. Reklama a média jsou v úzkém vztahu a právě proto jestli má být reklamní kampaň úspěšná a hlavně účinná musí být stavěna na kvalitním mediálním …více
Abstract:
The diploma work on the topic “The comparison of the advertising efficiency in different types of media” is focused on a suitable choice of media as a bearer of advertising. Media in the last twenty years have come through big changes, have become a part of industry branch and have indicated a direction of a contemporary advertising. Advertising and media are in a strong relationship and if the advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní