Moderní nástroje marketingové komunikace – Bc. Aneta Archlebová
Bc. Aneta Archlebová
Diplomová práce
Moderní nástroje marketingové komunikace
Modern instruments of marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se věnuje moderním marketingovým nástrojům, které by bylo vhodné využít ve firmě Arhis s.r.o., a tím zajistit společnosti vhodnější a novodobější prezentaci. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Tato část je rozšířena o získání základních znalostí ohledně korporátní identity firmy. V praktické části je představena společnost …víceAbstract:
The diploma thesis deals with modern marketing tools that would be appropriate to use in the company Arhis Ltd., and thus provide the company with a more appropriate and modern presentation. The introductory part deals with the theoretical basis of marketing and marketing communication. This part is extended by gaining basic knowledge about the corporate identity of the company. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6318
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava
Název
Vložil
Vloženo
Práva