Jazyk přesvědčování v reklamě – Bc. Lucie Holubičková
Bc. Lucie Holubičková
Diplomová práce
Jazyk přesvědčování v reklamě
The Language of Persuasion in Advertising
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je jazyk přesvědčování v reklamě. Pomocí odborné literatury jsem popsala nejpoužívanější výroky dnešní reklamy. Cílem diplomové práce je doporučení nejvhodnějších technik využívaných při tvorbě reklamních sloganů. Velice přínosná byla obsahová analýza reklamních sloganů a provedený marketingový výzkum, pro který jsem zvolila formu dotazování. Testovala jsem v něm různé …víceAbstract:
The subject of this thesis is the language of persuasion in advertising. Using literature I have described today's most popular statements in advertising. The aim of this thesis is the recommendation of the most suitable techniques used in creating advertising slogans. Highly beneficial was the content analysis of advertising slogans and the carried out marketing research for which I have chosen the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qg4lm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy a metody používané ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol v Brně a okolí
Lenka Macounová -
Requiem for a Dream: A Comparative Analysis of the Novel and the Film Adaptation
Kateřina Vykydalová -
Psychologie reklamy , její vliv a manipulace se spotřebitelem
Alžběta Aubrechtová -
Psychologie reklamy
Alesia Mukhina -
Ovlivňování a manipulace v reklamě
Nadezhda Shekhovtsova -
Manipulace v reklamě a její vliv na žáky druhého stupně základních škol
Veronika Dostálková -
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Vít Ševčík -
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Kristýna ZVĚŘINOVÁ