Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování – Bc. Yulia Kuti
Bc. Yulia Kuti
Bachelor's thesis
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Personal and psychological factors influencing consumer behavior
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou psychologické a osobní faktory, ovlivňující spotřební chování. Cílem práce je popsat vnímání vybraných aspektů nákupního chování spotřebitelů.Abstract:
The topic of this thesis are psychological and personal factors influencing consumer behavior. The aim is to describe the perception of selected aspects of shopping behavior of consumers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14744/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková