Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování – Bc. Yulia Kuti
Bc. Yulia Kuti
Bachelor's thesis
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Personal and psychological factors influencing consumer behavior
Anotácia:
Tématem bakalářské práce jsou psychologické a osobní faktory, ovlivňující spotřební chování. Cílem práce je popsat vnímání vybraných aspektů nákupního chování spotřebitelů.Abstract:
The topic of this thesis are psychological and personal factors influencing consumer behavior. The aim is to describe the perception of selected aspects of shopping behavior of consumers.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14744/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUTI, Yulia. \textit{Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/1qf0di/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková