Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s. – Martina Bendová
Martina Bendová
Bakalářská práce
Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.
Marketing Communications and Selection Criterias of the Fischer Club's Holiday
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci CK Fischer, a.s. a na faktory ovlivňující výběr klubové dovolené této cestovní kanceláře. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. Praktická část přímo navazuje na část teoretickou a představuje CK Fischer, a.s. a její marketingový mix. V závěru jsou …víceAbstract:
This thesis is focused on a marketing communication of CK Fischer, a.s. and selection cri-teria of the Fischer club's holiday. Theoretical part contains basic knowledge in the field of tourism, marketing services, tourism marketing and the marketing mix. The practical part is directly linked to a theoretical and represents CK Fischer, a.s. and its marketing mix. In the end, there are designed my own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDOVÁ, Martina. \textit{Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/1qpb2w/.
Jak správně citovat práci
Bendová, Martina. Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová