Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravinami – Bc. Marek Brodský
Bc. Marek Brodský
Master's thesis
Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravinami
Discount promotions and their influence on consumer behaviour when purchas-ing food in the context of food waste
Abstract:
BRODSKÝ, M. Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potra-vin v kontextu plýtvání potravinami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzi-ta v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá slevovými akcemi a jejich vlivu na chování spo-třebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravin. Cílem práce je identifi-kovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů před, při a po …moreAbstract:
BRODSKÝ, M. Discount promotions and their influence on consumer behaviour when purchasing food in the context of food waste. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2023. The diploma thesis deals with discount events and their influence on the be-havior of consumers when buying food in the context of food waste. The aim of the work is to identify factors influencing the buying behavior of consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Reader: Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRODSKÝ, Marek. \textit{Slevové akce a~jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v~kontextu plýtvání potravinami}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/1qq3p6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Nákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin
Vojtěch FARION -
Vliv supermarketů na maloobchodní síť prodejen potravin v Kadani
Jitka Bendová -
Globalizace a prodejny potravin v lokalitě (případ prodejen s mléčnými produkty v Brandýse nad Labem)
Zuzana Jaworková -
Prodejna potravin – vytápění a větrání
Pavla Buglová -
Návrh marketingové strategie prodejny potravin v sociálně vyloučené lokalitě
Vladimír Kočko -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků ve službách
Petra MAŠTALÍŘOVÁ