Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravinami – Bc. Marek Brodský
Bc. Marek Brodský
Diplomová práce
Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravinami
Discount promotions and their influence on consumer behaviour when purchas-ing food in the context of food waste
Anotace:
BRODSKÝ, M. Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potra-vin v kontextu plýtvání potravinami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzi-ta v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá slevovými akcemi a jejich vlivu na chování spo-třebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravin. Cílem práce je identifi-kovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů před, při a po …víceAbstract:
BRODSKÝ, M. Discount promotions and their influence on consumer behaviour when purchasing food in the context of food waste. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2023. The diploma thesis deals with discount events and their influence on the be-havior of consumers when buying food in the context of food waste. The aim of the work is to identify factors influencing the buying behavior of consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRODSKÝ, Marek. \textit{Slevové akce a~jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v~kontextu plýtvání potravinami}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/1qq3p6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Nákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin
Vojtěch FARION -
Vliv supermarketů na maloobchodní síť prodejen potravin v Kadani
Jitka Bendová -
Globalizace a prodejny potravin v lokalitě (případ prodejen s mléčnými produkty v Brandýse nad Labem)
Zuzana Jaworková -
Prodejna potravin – vytápění a větrání
Pavla Buglová -
Návrh marketingové strategie prodejny potravin v sociálně vyloučené lokalitě
Vladimír Kočko -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků ve službách
Petra MAŠTALÍŘOVÁ