Mgr. Tomáš Svoboda

Bachelor's thesis

Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu

Consumer Reactions to Comparative Advertising
Abstract:
Tématem této bakalářská práce je reakce spotřebitele na srovnávací reklamu. Obsah textu lze rozdělit do několika kapitol. V té první je pozornost krátce soustředěna na reklamu a srovnávací reklamu v kontextu marketingové komunikace. Další kapitola se zabývá srovnávací reklamou z hlediska současné právní úpravy v České republice. Vyjmenovány a krátce interpretovány jsou přitom především podmínky její …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis are consumer reactions to comparative advertising. The thesis is divided into seven chapters. The first one is focused on advertising and comparative advertising in context of marketing communication. Next chapter is related with current regulations of comparative advertising in the Czech republic. There is a list and brief interpretation of admissibility conditions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakulta