Mgr. Tomáš Svoboda
Bachelor's thesis
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Consumer Reactions to Comparative Advertising
Abstract:
Tématem této bakalářská práce je reakce spotřebitele na srovnávací reklamu. Obsah textu lze rozdělit do několika kapitol. V té první je pozornost krátce soustředěna na reklamu a srovnávací reklamu v kontextu marketingové komunikace. Další kapitola se zabývá srovnávací reklamou z hlediska současné právní úpravy v České republice. Vyjmenovány a krátce interpretovány jsou přitom především podmínky její …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis are consumer reactions to comparative advertising. The thesis is divided into seven chapters. The first one is focused on advertising and comparative advertising in context of marketing communication. Next chapter is related with current regulations of comparative advertising in the Czech republic. There is a list and brief interpretation of admissibility conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/eq51f/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
- Reader: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / field:
Legal Specializations / Law and Business
Theses on a related topic
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Dopady srovnávací reklamy na vnímání českých spotřebitelů
Sabina Šinovská -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Anna Pražáková -
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Miroslava Císařová -
Postavení online srovnávačů pojištění na českém pojistném trhu
Kristýna Hrabcová -
Analýza nákupního chování nákupu na internetu
Jakub Galia -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova