Mgr. Lucia NERÁDOVÁ

Master's thesis

Brand analýza značky Bepon

Brand analysis of BEPON company
Anotácia:
Táto práca sa zaoberá strategickým riadením značky spoločnosti BEPON a systémom jej 11 podznačiek, ktoré spoločnosť zastrešuje. Práca pozostáva z doterajších poznatkov vzťa-hujúcich sa k problematike brand analýzy a strategického riadenia značky, východiskovej situácie spoločnosti podporenej SWOT, SLEPT a PORTER analýzou, charakterizovaním rozsahu využívania marketingovej komunikácie spoločnosťou a …viac
Abstract:
This paper is concerned with strategic brand management of BEPON company and structu-re of its 11 subbrands, which are all managed by this company. This work includes present knowledge referring to issue of brand analysis and strategic brand management, assumed situation of the BEPON company supported with SWOT, SLEPT and PORTER analysis, defining range of using marketing communication in company and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Identifikátor: 4911

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NERÁDOVÁ, Lucia. Brand analýza značky Bepon. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications

Práce na příbuzné téma