Marketingová strategie firmy na internetu – Bc. Petra Hubeňáková
Bc. Petra Hubeňáková
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy na internetu
Business Marketing Strategy on the Internet
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie vybrané firmy na internetu. Analýze se zaměřuje především na webová sídla firmy a to z několika hledisek. Zaměřuje se především na oblast SEO, cílovou skupinu zákazníků, PPC reklamy, konkurence a další. Na základě analýzy jednotlivých oblastí je vypracována série návrhů na vylepšení či odstranění nedostatků, které byly zjištěny. Navrženy …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the marketing strategy of a selected company on the Internet. The analysis focuses mainly on the company's websites from several perspectives. It focuses mainly on SEO, the target group of customers, PPC advertising, competition and more. Based on the analysis of individual areas, a series of proposals is made to improve or eliminate the shortcomings that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vxf6s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Světlana Hrabinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační a knihovnická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing strategy of Nike
Mariam Ismailova -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM