Bc. Petra Hubeňáková

Master's thesis

Marketingová strategie firmy na internetu

Business Marketing Strategy on the Internet
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie vybrané firmy na internetu. Analýze se zaměřuje především na webová sídla firmy a to z několika hledisek. Zaměřuje se především na oblast SEO, cílovou skupinu zákazníků, PPC reklamy, konkurence a další. Na základě analýzy jednotlivých oblastí je vypracována série návrhů na vylepšení či odstranění nedostatků, které byly zjištěny. Navrženy …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the marketing strategy of a selected company on the Internet. The analysis focuses mainly on the company's websites from several perspectives. It focuses mainly on SEO, the target group of customers, PPC advertising, competition and more. Based on the analysis of individual areas, a series of proposals is made to improve or eliminate the shortcomings that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2021
  • Supervisor: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Světlana Hrabinová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Silesian University in Opava

Faculty of Philosophy and Science in Opava

Master programme / field:
Information Studies and Library Science / Information and Library Studies