Nákupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov – Bc. Lukáš Michal
Bc. Lukáš Michal
Master's thesis
Nákupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov
Shopping Behavior of Football Fans Club Bayern Munich
Abstract:
ANOTACE Diplomové práce se zabývá Nákupním chováním fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov. Cílem této práce je popsat prostředí fotbalového klubu Bayern Mnichov a na základě ankety analyzovat kupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části je stručně popsán vznik, vývoj a současná situace …moreAbstract:
ANNOTATION The thesis deals with the shopping behavior of fans of the football club Bayern Munich. The aim of this paper is to describe the environment of the football club Bayern Munich and based survey to analyze the purchasing behavior of fans of the football club Bayern Munich. The theoretical part talks about marketing in general, the marketing management and purchasing behavior. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/digxc/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Bavorské výrazy v tiskových sděleních FC Bayern München
Michaela ČECHOVÁ -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Management změny včetně projektové studie
Dominik Dobeš