Nákupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov – Bc. Lukáš Michal
Bc. Lukáš Michal
Diplomová práce
Nákupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov
Shopping Behavior of Football Fans Club Bayern Munich
Anotace:
ANOTACE Diplomové práce se zabývá Nákupním chováním fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov. Cílem této práce je popsat prostředí fotbalového klubu Bayern Mnichov a na základě ankety analyzovat kupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části je stručně popsán vznik, vývoj a současná situace …víceAbstract:
ANNOTATION The thesis deals with the shopping behavior of fans of the football club Bayern Munich. The aim of this paper is to describe the environment of the football club Bayern Munich and based survey to analyze the purchasing behavior of fans of the football club Bayern Munich. The theoretical part talks about marketing in general, the marketing management and purchasing behavior. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/digxc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Bavorské výrazy v tiskových sděleních FC Bayern München
Michaela ČECHOVÁ -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Management změny včetně projektové studie
Dominik Dobeš