Marketingová komunikace vybraných kendama e-shopů na sociálních sítích – Lucia Šiřinová
Lucia Šiřinová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraných kendama e-shopů na sociálních sítích
Marketing Communication of Selected Kendama E-shops on Social Sites
Anotace:
Tato bakalářská práce seznamuje s marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraných e-shopů věnujících se prodeji dovednostní hračky s názvem kendama. Teoretická část práce uvádí do problematiky marketingu a trendů v marketingu, přibližuje téma sociálních sítí a představuje kendamu v kontextu marketingu. Součást teoretické části je také metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces to the marketing communication on social media of selected e-shops dedicated to the sale of a skill toy called kendama. The theoretical part of the thesis introduces the issue of marketing and trends in marketing, approaches the topic of social networks and introduces kendama in the context of marketing. This part also includes a methodology, sets goals and the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šiřinová, Lucia. Marketingová komunikace vybraných kendama e-shopů na sociálních sítích. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš