Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Ing. David Krátký
Ing. David Krátký
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Práce se zabývá marketingovým mixem taneční školy Budside. V teoretické části se zaměřím na marketingový mix. V aplikační části se zaměřím na zhodnocení nástrojů marketingového mixu společnosti Budside. Tato společnost je nová taneční škola v Českých Budějovicích. Její hlavní náplní je nabídka tanečních kurzů. Firma se také zaměřuje na vytváření kulturních vystoupení a kulturních akcí. Provedu analýzu …víceAbstract:
This thesis deals with marketing mix of dance school Budside. The theoretical part will focus on marketing mix. In the application part I will focus on the evaluation of a marketing mix of Budside company. This company is a new dance school in Czech Budejovice. Its main task is to offer dance classes. The company also focuses on the creation of cultural performances and cultural events. I will analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/y24ed/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová