Eliška Janoušková

Bakalářská práce

Marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace

Social media marketing for nonprofit organizations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů jako jsou neziskové organizace, marketing a poté jsem popsala, jak neziskové organizace mohou co nejefektivněji využívat sociální sítě. V praktické části se zabývám analyzováním dotazníku a sepsáním …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing on social networks for nonprofit organizations. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, I focused on explaining terms like nonprofit organization, marketing and then I described how nonprofit organization can use social networks most effectively. In the practical part I analyzed my questionnaire and wrote a guide …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Klára Mouchová
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.