Jonatan Šumavský

Diplomová práce

Loajalita zákazníků internetových obchodů

Customers Loayalty in E-commerce
Anotace:
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které přispívají k loajalitě zákazníků na internetu. V aplikační části práce je cílem nalézt tyto faktory u konkrétního internetového obchodu Úžasnédárky.cz. Pro nalezení těchto faktorů je ve výzkumu použita metodika komunitního výzkumu pro cílovou skupinu zákazníků obchodu. Dále práce stručně pojednává o vývoji a historii internetu, který umožnil vznik …více
Abstract:
The objective of this thesis is to find those factors that help create customers loyalty in E-commerce. In the application part of this thesis the objective is to those factors for a specific E-commerce store Úžasnédárky.cz. To find these factors in this thesis we used community research methodology applied to the target group. This thesis also describes the evolution and history of the internet which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44063